Thursday, July 28, 2011

FENOMENA FACEBOOK!



Recently Facebook sudah jadi satu fenomena di Malaysia. Kalau dulu orang dok sibuk dengan Friendster dan Myspace, sekarang dari budak-budak sampai la orang tua semua ada Facebook. Kiranya siapa yang tiada akaun Facebook boleh dianggap 'not up to date'lah...


Adapun, apa benefitnya dengan Facebook ni?


Bagi saya selain ramai member-member lama berlonggok dalam Facebook, Facebook juga boleh jadi sumber untuk menjana pendapatan. Mungkin sebab itulah tujuan utama saya sertai Facebook adalah

1) kawan-kawan
2) bisnes!


Setakat ini saya telah usahakan perniagaan kredit tambah nilai untuk semua rangkaian termasuk OneComm, Jaring, TMNet dan iTalkMobile.


Saya sedang berkira-kira untuk meluaskan perniagaan. Semuanya in progress, just wait and see dan Facebook mungkin boleh jadi batu loncatan untuk usaha saya ini, insyaALLAH.


Apa pun, hope for better future for me!


Aim: Nak bayar hutang PTPTN dan nak guna financial source jauh dari 'pengaruh' PTPTN!


Salam penuh keberkatan!



NOOR ATIKAH BINTI NOORDIN
19 Mac 2010M

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India